in ,

Szülés után nem nyerted vissza a régi alakodat?

Hírességek diéta és testmozgás tippjei a várandósság alatt felszedett kilók leadására!

A hollywoodi anyukák hogyan tudnak ennyire gyorsan újra formába lendülni szülés után? Rengeteg profi szakember segítségével!

Egy hétköznapi nő számára nem reális elképzelés, hogy pontosan kövesse a sztárok tempóját ezen a téren, de néhány trükköt mégis érdemes ellesni tőlük, hogy hamarabb és könnyebben menjen a terhesség alatt felszedett kilók leadása!

Halle Berry – Terhesség alatti hízás: 16 kg

A színésznő 7 és fél hónapos terhesen hagyta csak abba az edzést, szülés után néhány héttel pedig már készen állt a súlyfelesleg leadására. Személyi edzőjével fokozatosan kezdték újra a mozgást, egy kevés kardióval, egy kevés nyújtással. Azonban heti 5 napon át edzettek.

Ennek eredményeként a sztár 3,5 hónap alatt visszanyerte vörösszőnyeges alakját. Az edzéseken hetente változtattak, hogy meglegyen a motiváció és ne váljon unalmassá a mozgás.

Túráztak, kocogtak, kickboxoltak, jógáztak is.

Halle Berry az étkezésre is odafigyelt. Kis adagokban néhány óránként evett valamit, kerülte a sós és olajban sült ételeket. Sok zöldséget, főként zöld leveleseket és hüvelyeseket fogyasztott.

Jennifer Lopez – Terhesség alatti hízás: 22,5 kg

Az énekesnő ikrekkel volt várandós, ami extra súlyfelesleg felszedésével járt az esetében. Az első 5 hónapban ennek ellenére nagyon könnyedén kezelte a kérdést, csak könnyű edzéseket végzett és sétákat tett. Később azonban triatlonozni kezdett, lefutotta a maratont, mindezt 7 hónappal a szülése után. Naponta legalább 45 percet, de gyakran 2 órát is mozgott, hetente 4-6 nap edzett.

Étkezés tekintetében az egészséges vonalat követte, de nem választott magának speciális diétát. Napi 5-7 alkalommal evett kisadagokat, de reggelit bőségesen fogyasztott, ebédre kevesebbet, vacsorára pedig alig valamit.

Nem híve a szénhidrátok lefaragásának, igyekszik a lehető legtermészetesebb forrásból fogyasztani az élelmiszereket. Rendszeresen fogyasztott tojást, barna rizst, csirke-, pulyka- és marhahúst.

Tori Spelling – Terhesség alatti hízás: 18 kg

Miután az örökké karcsú színésznő megszülte gyermekét, számára idegen helyzetben találta magát: fogyókúráznia kellett. Olyan ételeket választott, melyek szinten tartják a vércukrot és eltelítenek. Naponta 5-ször evett, gyümölcsök, zöldségek, tejtermékek is szerepeltek étrendjében.

Legalább napi fél órát mozgott, hetente 5-7 napon. Összekötötte a kellemeset a hasznossal és babakocsival tett nagy sétákat.

Jessica Alba – Terhesség alatti hízás: 16 kg

A színésznő elszántan fogott hozzá a várandósság során felszedett súlyfelesleg leadásához. Egy 3 fázisú, 3 hónapos tervet követett. Az első fázisban Alba 20 perces edzéseket végzett, a következő hónapban 40 perceseket, végül hosszabb kardiókat, erősítő edzéseket.

Naponta 3 fő étkezést és kisebb étkezést tartott, nagyon sok folyadékot fogyasztott, 2 l vizet megivott egy nap. Kb. 1700 kalóriát fogyasztott egy nap, amit teljes értékű gabonákból, salátákból, sovány húsból, egészséges fehérjékből vett magához.

Heidi Klum – Terhesség alatti hízás: 16 kg

Híressé vált a Victoria’s Secret bemutató, ami Heidi Klum 2 hónappal szülése után fellépett. Terhességének pedig semmi nyoma nem volt. Heidi tudta, mit akar elérni. Egy 2 hetes tervet követett, napi 2 óra mozgásssal. A hasizomra, a comb és a fenék izmaira koncentrált elsősorban.

Szigorú diétát is követett az intenzív mozgás mellett. Nem fogyasztott alkoholt, fehér kenyeret, kávét, tejterméket, bizonyos gyümölcsöket és egészségtelen zsírokat. Naponta 5-ször evett keveset, alacsony keményítő tartalmú zöldségeket. Étrendjében gyakran szerepelt a brokkoli, a karfiol, a csirke, olajos magvak, gombák, tojásfehérje, hüvelyesek.

Friss kutatások szerint a legtöbb nő letagadja, hogy horkol…

Úszhatok-e medencében a menstruációs periódusom alatt?